Meinema Projectinrichting

Wij zijn experts op het gebied van projectinrichting. Als verlengstuk voor de intermediair zijn wij met meer dan 130 bekende merken een echte onafhankelijke projectinrichter en daardoor in staat om de mooiste projecten voor u te faciliteren. 

De manier van werken blijft veranderen. Omdat wij veel fabrikanten en beurzen over de hele wereld bezoeken, zijn wij op de hoogte van de nieuwste ergonomische en facilitaire ontwikkelingen.

Als projectinrichter zijn wij vooral georiënteerd op de zakelijke markt van kleine tot grote projecten <100m2 t/m <40.000m2, uiteraard zijn particulieren ook van harte welkom.

Vaak weken wij voor eindgebruikers en onze partners als verlengstuk voor de interieurarchitect of herhuisvestingsbureau - makelaars  projectmanagement bureaus.

Al meer dan vijfendertig jaar is Meinema Projectinrichting actief met het optimaal inrichten van kantoren. En dat gaat om meer dan kwalitatief kantoormeubilair. Een goede werkplek is veel meer dan dat. We werken aan een inspirerende werkomgeving waar u en uw medewerkers graag aan de slag gaan. En waar uw klanten zich thuis voelen. Of het nu gaat om de inrichting van een kantine, receptie, congresruimte, of een gemeenschappelijke ruimte van een zorginstelling.


Energie op kantoor met de projectinrichting van Meinema

Meinema creëert en realiseert de projectinrichting van kantoren. Door kantoorconcepten te ontwikkelen die passen bij de wensen, de vloeroppervlakte en het budget beïnvloedt Meinema met haar projectinrichting de productiviteit op kantoor. Wij vinden dat een kantoor energie moet geven. Om dit te bereiken combineren wij in onze inrichtingsvoorstellen kantoorefficiency en kantoorbeleving. Dat merkt u in de inrichting van uw kantoor.


Daarom bieden wij als Meinema Projectinrichting 6 belangrijke voordelen:

  1. De juiste uitstraling van uw kantoor, waar uw werknemers en klanten zich prettig voelen.
  2. Bezuiniging op kantooroppervlak. Omdat we de wensen van behoeftes van uw organisatie combineren met de wensen van uw medewerkers, benutten we elke vierkante meter efficiënt.
  3. Een stimulerende werkomgeving. Behoefte aan veel privacy, of juist aan open ruimtes? Ruimtes om elkaar te ontmoeten of daadwerkelijk samen te werken? Wij realiseren het.
  4. Minder kosten voor kantoormeubilair. Doordat duidelijk is hoe uw ideale kantoor eruit komt te zien, wordt er alleen kantoormeubilair gebruikt waar echt behoefte aan is.
  5. Een fijne werksfeer. Van elke individuele werknemer tot elk team: we realiseren ruimtes waar optimaal gewerkt kan worden.
  6. Aandacht voor ergonomie. Met goed instelbare stoelen en werkbladen voorkom je lichamelijke klachten. Daarom kiezen we voor meubels die voldoen aan de NPR1813, NEN 1335 en NEN 2449 normen. En ook belangrijk: de meubels zijn geproduceerd met oog voor het milieu. Vanzelfsprekend kunnen wij de bureaustoelen bij oplevering persoonlijk voor u instellen.

 

 

Bent u benieuwd hoe wij voor u een inspirerende inrichting kunnen realiseren? Neem dan contact met ons op.